söndag 29 september 2013

Värmlandshelg ~ Weekend in Värmland

I fredags åkte jag upp till Mia i Värmland. Vi skulle ha en tjejhelg med en massa roligt inbokat på schemat.
Eller egentligen var agendan ganska tom. Vi skulle göra det vi hade lust med helt enkelt.
Så i fredags när jag åkte upp visste jag inte riktigt vad helgen skulle bjuda på. Nu vet jag :-)
Det blev alltifrån yoga och ommöblering till loppisbesök, god mat och shopping, och det var riktigt kul! 


Vi åkte till Magnus underbara butik Rost Interiör på lördagen, och det är alltid lika roligt att komma dit!
Som vanligt vill man aldrig åka därifrån, och som vanligt förälskar man sig i en flera av hans skatter, hihi.

Denna gången var det ett antikt senapskrus (med lejonhuvud på!) som fick följa med mig hem. Det skymtar till höger på bordet i bilden här ovanför, men jag skall fota det här hemma så ni får se det mer i detalj. Det är så fint! 

Nu skall jag sjunka ner i soffan med en stor kopp te, och kika på lite bilder som jag tagit i helgen.

Ha en fin kväll och en bra start på en ny vecka!
Kram
Mia
-

18 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är alltid roligt och hälsa på Mia, ni hann med mycket. Nu är det jättelänge sen jag var på Rost, får nog ta en tur dit.
Kramar
AnnaMaria

Rummet för välbefinnande sa...

KRAM GUMMAN och tack för en underbar helg!
As always..... :)

Undrar bara en sak - varför ska tiden alltid gå så himla fort när vi ses?!?!? Aooomm

Ha en bra vecka. Själv är jag full av iver och inspiration efter allt roligt.

Min KuriÅsa Värld sa...

Älskar Rost Interiör! Magnus har dessutom handlat antikt av mig ett par gånger:)
Kram Åsa

emmashem sa...

Önskar en fin söndagkväll!
Kram Emma

Krypgrund sa...

alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)

Unknown sa...

Kann leider nur in Deutsch kommentieren .
Hast einen schönen Blog, besuche Dich gerne.
Liebe Grüsse
Antje

Anonym sa...

Høres ut som dere har hatt en herlig helg:)
Ha en god uke
Klem Merete

Annas skattkammare sa...

Vilken härlig helg! Sådana behöver man verkligen ibland! Jag ska unna mig en om 2 v med några tjejkompisar. Ha en fin kväll!
Kram Anna

Unknown sa...

muy acogedor; me encanta tu estilo!!!
Rita

Villa Björkenäs Backen sa...

Härligt med Värmlandshelgen !
2 Mior ihop kan ju inte bli bättre eller hur ? :)
Härliga bilder.
Dät skulle jag vilja besöka...ska ta en tur framöver.
Kanske när vi ör mer klara så att man vet vad man är ute efter....
Ha en fin höst vecka !
Kram

Hajan sa...

Oj vad mycket trevligt Ni ungdomar kan hitta på.
Tack för vi får vara med.
Kram Hajan

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken rolig helg du har haft, härligt ! Och kruset du köpte i butiken , wow vad fint, Kraaam Anette

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Å fina bilder.
Kram

Gabriella sa...

Så mycket härligt på dina bilder:) Kul med en liten tripp!
Kram

Anci sa...

Det låter härligt och som sånt man ska göra lite då och då :)

Kram
Anci

Anna sa...

Mycket fint var det!
Ha en skön kväll.
Kram Anna

npace sa...

beautiful!

nunzia
cosedilino.blogspot.com

Nordisk gammelt sa...

Lige som jeg kan li´

På grund af problemer med mit gamle domæne - er jeg startet igen men med et nyt navn. Håber du vil linke til mit nye navn. www.nordiskgammelt.dk
På forhånd tak
Lise