lördag 26 april 2014

SPA och vinnare ~ SPA and winner

De senaste två dagarna har jag spenderat med Herr Blanka och dotter på Varbergs kurort. Vi har badat i 32 grader varm saltvattenspool, legat i timmar i bubbelpoolen, yogat och njutit av ångbad med eucalyptusdoft. Nu känner jag mig totalt avslappnad i både kropp och själ. Helt underbart! 




Även idag har det varit riktig högsommarvärme. Man glömmer av att det bara är april månad, men det är bara att njuta på, hihi. 

Jag har dragit en vinnare i utlottningen av det fina påslakansetet från Jotex... och lotten föll på:


Stort GRATTIS Hajan! Maila mig din adress så kommer paketet snart på posten! 

Kram och hoppas att ni alla kan njuta av den fina helgen!
Mia
-

7 kommentarer:

Paqui Galán sa...

Me encanta!!! ♥
http://dreamspaki.blogspot.com.es/

Annas skattkammare sa...

Så ljuvligt att få njuta av spa-vistelse! Och Varberg är så fint och mysigt, en av mina favorit-städer!
Kram Anna

Tess - Svengelska Huset sa...

Härligt med spa!! Själv var jag på Asia Spa i Varberg nu i veckan. Kurorten har jag aldrig varit på men vill gärna åka dit också. Kram

G:a Affären sa...

Låter som två underbara dagar och så vackra byggnader!

Grattis Hajan till den fina vinsten!
Och tack Mia för den fina tävlingen.

Önskar dig en fin söndag!
Kramar
Cia

HWIT BLOGG sa...

Åh det låter verkligen skönt...man borde unna sig det då och då!
Hoppas du får en fortsatt skön och solig helg...
Kram,
Titti

Anci sa...

Det där både lät och såg mysigt ut !
Grattis till vinnaren !!

Kram
Anci

Unknown sa...

This is amazing to be part of this and join whatsapp groups links to get updated from latest news.